تحلیل بورس ایرانانبوه سازی املاك و مستغلاتبازار سهامبورس ایران

تحلیل تکنیکال ثفارس

شرکت عمران و توسعه فارس

تحلیل تکنیکال ثفارس

تحلیل تکنیکال ثفارس
تحلیل تکنیکال ثفارس

تاریخچه:

شرکت عمران و توسعه فارس به منظور کمک به توسعه و عمران استان فارس از سال 1374 فعالیت خود راآغاز نمود و هم اکنون بعد از گذشت بیش از دو دهه یکی از موفق ترین شرکت های سهامی عام استان می باشد. این شرکت به عنوان یک شرکت خصوصی و مردمی سرمایه خود را در بخش های: ساختمان، صنعت، کشاورزی، پیمانکاری، بازرگانی، خدماتی و توریستی به کار گرفته است. در زمینه ساختمانی این شرکت با گردآوری نیروهای متخصص و کارآمد، تجهیزات و امکانات تخصصی ساختمانی به عنوان سرمایه گذار، طراح، برنامه ریز و هماهنگ کننده امور اجرایی در پروژه های تجاری، مسکونی، تفریحی در سطح کشور توانسته است مجموعه های متعددی را به سرانجام برساند.

معرفی شرکت ثفارس

شرکت عمران و توسعه فارس با انگیزه استفاده از سرمایه های خرد و کلان در استان فارس به منظور کمک به توسعه و عمران و به طور کلی رشد و شکوفایی اقتصاد استان از سال 1374 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت به عنوان شرکت خصوصی و مردمی سرمایه خود را در بخش های: ساختمان، صنعتی، کشاورزی، پیمانکاری، بازرگانی، خدماتی و توریستی به کار گرفته و در زمینه ساختمانی این شرکت با گردآوری نیروهای متخصص و کارآمد، تجهیزات و امکانات تخصصی ساختمانی به عنوان سرمایه گذار، طراح، برنامه‌ریز و هماهنگ کننده امور اجرایی در پروژه های تجاری، مسکونی تفریحی، گردشگری در سطح کشور توانسته است مجموعه‌های متعددی را به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید : اسوه

تحلیل سهم ثفارس ( 20 اردیبهشت 1403 ):

در تحلیل #ثفارس گفتیم که داخل کانال صعودی بلند مدتی هستیم که به میدلاین کانال رسیده و از قدرت گام صعودیش هم کم شده و احتمالا در صورت شکست خط روند صعودی یک اصلاحی خواهیم داشت.

لینک تحلیل ما در آپارات :
https://www.aparat.com/v/mxn24vj

آپارات ما : Atran Trade

YouTube : Atran Trade

علی جلیل‌پور

علی جلیل‌پور هستم دیجیتال مارکتر و مدیر دایرکتوری تولیدکنندگان کالای باکیفیت داخلی و مدیر هایپر کالای آل‌ور‌سنتر که به تولیدکنندگان کمک میکنم با بهره‌مندی از ابزارهای #دیجیتال_مارکتینگ_مبتنی_بر_هوش_مصنوعی به #رتبه_اول_گوگل برسند و از افزایش فروش مستمر لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا